❇ POSITIVE VIBES



Pozytywne nastawienie jest bardzo ważne, czasami trudno o nie, ale moc myśli jest na prawdę wielka. Od nich może nawet zależeć jak minie nam dzień. Z własnego doświadczenia wiem, że te złe myśli mogą przejąć kontrole nad nami bardzo szybko.  Potrafię przez to bardzo długi czas przejmować się jakąś rzeczą która nie jest aż tak istotna. Nie wiem od czego to dokładniej zależy, ale kiedy tylko coś pójdzie nie po mojej myśli od razu jestem zła na siebie i cały świat. Dopiero po jakimś czasie zdaje sobie sprawę, że praktycznie wszystko da się naprawić i nie warto rozpaczać na zapas.
Czasami podtrzymanie takich pozytywnych myśli jest na prawdę ciężkie, a szczególnie w te dni kiedy po prostu nic nie idzie tak jakbyśmy chcieli. Tak na prawdę rzeczy się dzieją, a my nie mamy za bardzo nad nimi kontroli. Do nas należy reagowanie na to i tutaj właśnie mamy wybór, albo będziemy na "NIE" albo przebrniemy przez to i zaczniemy szukać rozwiązań.
Jak mam gorszy dzień przeważnie staram się nie zwracać uwagi na te negatywne emocje i nie dać im się poddać ,staram się siebie skłonić do słuchania tej bardziej pozytywnej muzyki ,ale przede wszystkim skupiam większość swojej uwagi na innych rzeczach. Jednak potem nie jestem w stanie udawać przed samą sobą, że jest wszystko OKEJ i nic się nie stało. Wtedy daje ujście tym negatywnym emocjom poprzez malowanie albo przelewam słowa na papier lub rozmawiam z przyjaciółką nie koniecznie o problemach, które mnie przytłaczają. Po prostu sama rozmowa może wiele zdziałać. Mi to jakkolwiek pomaga ,inni mogą poprawiać sobie nastrój czytając, oglądając serial czy film albo gotując. Sposobów jest dużo, lecz najważniejsze jest to by te złe emocje nie przejęły kontroli nad nami.


Ja jestem takim typem osoby który niekiedy bardzo łatwo potrafi się poddać ,ale skoro mi zdarzają się takie momenty kiedy potrafię spojrzeć pozytywnie na sytuacje teoretycznie bez wyjścia oraz w momentach zwątpienia to Ty również potrafisz tak pomyśleć tylko spróbuj, a wszystko zacznie przybierać inny bieg wydarzeń.
Dzięki takiemu nastawieniu już wygrywamy, wygrywamy we własnych myślach. Tworzymy inną rzeczywistość.


GORSZE DNI SIĘ ZDARZAJĄ I JEST TO CAŁKOWICIE W PORZĄDKU CZUĆ SMUTEK

















3 komentarze:

  1. oby jak najwięcej było tych pozytywnych myśli <3 świetne zdjęcia, aż mam ochotę iść do wesołego miasteczka :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry post! Sama lubię pisać o przemyśleniach. Zapomniałabym.. Super zdjęcia! Pozdrawiam! :)
    Hopeinsidethebody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślmy pozytywnie, chociaż jest to trudne, czasai nawet bardzo. Moim rozwiązaniem jest odłożenie codziennie komórki na 1h, odcięcie się od elektronicznego świata. Jest to trudne, ale naprawdę pomaga.

    Zapraszam do mnie aby poczytać o byciu sobą:
    www.philocaro.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Let me be dreamer , Blogger