🍁 FALL AESTHETIC 🍂





Już jest czas jesieni, co każdy zapewne zdążył zauważyć. Osobiście nie przepadam bardzo za tą porą roku. Dni wydają się być bardziej ponure i przygnębiające, pogoda zaczyna się pogarszać i już nie jest tak przyjemnie ciepło. Jednak w tej porze znajduje wiele piękna, wystarczy, że przejdę się po parku wśród kolorowych liści, które szeleszczą pod nogami i to moim zdaniem nadaje takiego fajnego jesiennego klimatu. Drzewa zaczynają tracić swój letni urok, ale zyskują nowy inny wygląd, który dla mnie jest niesamowity i pozytywny bo każde drzewo wygląda inaczej przez swoje kolory.
Z jednej strony nie lubię tej pory roku, a z drugiej potrafię znaleźć w niej tyle inspiracji. Może nie każdy może to dostrzec i nie w każdym ten widok wzbudzi pozytywne emocje szczególnie kiedy prawie codziennie pada i jest zimno, ale właśnie w takie chłodniejsze dni lubię posiedzieć pod kocem i poczytać książkę albo po prostu wypić w ciszy herbatę zostawiając sobie trochę czasu na przemyślenia. Jednak najbardziej z tego wszystkiego wyczekuję halloween i szczerze już nie mogę się doczekać tego całego klimatu.
Poza tym kiedy tylko zbliża się jesień wiem, że i z tym zbliżają się moje urodziny. Już niedługo będę miała 18lat i nie wiem czy powinnam się cieszyć czy smucić. Nie wiem czy jeszcze jestem gotowa. Chociaż i tak wiele się w moim życiu nie zmieni jak będę o rok starsza ,a może właśnie wiele zmian nastąpi

Stay COOL everyone



 
                        










18 komentarzy:

  1. masz racje, ta pora roku przygnębia ale zawsze można znaleść coś pozytywnego :D
    super zdjęcia jak zwykle!!
    życzę smacznej herbatki w te chłodne dni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jesień, własnie ta pora roku inspiruje mnie najbardziej! Nawet w tych pochmurnych, deszczowych dniach można znaleźć coś inspirującego!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. To zależy która jesień. Ta kolorowa jest przepiękna, ale ta deszczowa i zimna... :/
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i bransoletka)? Byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/classic-black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że jest ponuro, szaro i pada, to jesien ma coś w sobie :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, ukazałaś tą najlepszą, najbardziej kolorową twarz jesieni! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jak ty! Potrafię w jesieni znaleźć mnóstwo wspaniałych rzeczy, które inspirują oraz są piękne. Jesień to nie tylko szara bura rzeczywistość!
    Super, super, super!!!
    PhiloCaro

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesień jest bardzo inspirująca. Niestety zimna i można się rozchorować, bo raz jest ciepło, a raz strasznie zimno. Jednak lubię tę porę roku :)
    Fajny post!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesień jest piękna, a zarazem monotonna :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest zimną i mokrą porą roku,ale jest też piękna i inspirująca :)
    Ciekawy post :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjecia, osobiscie mieszkam w gorach i na codziennie mam takie sliczne widoki dookola mnie takze serdecznie do mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo takiej ponurej pogody zaczynam zauważać pozytywy jesieni :)

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień jest przepiękną porą roku, oczywiście jak dla mnie! Uwielbiam te kolory, które są na drzewach uwielbiam jesień!! :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochamy jesień za piękno i te kolorowe lasy, jednak jednocześnie jej nie cierpimy za deszcz i pochmurne, smutne dni ;/ Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! Uwielbiam jesień, ale tą słoneczną wersję :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te zdjęcia. Ja uwielbiam jesień i te długie wieczory kiedy czytam książki i od czasu do czasu popijam herbatę. Zdecydowanie bardziej wolę te ciepłe dni niż te deszczowe.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię zimna, jeśli byłoby ciepło i słonecznie, to nic nie przeszkadzałoby mi w jesieni. Żółte, spadające liście wyglądają ładnie i sprawiają, że krajobraz jest bardziej kolorowy, ale jednak zieleń na drzewach bardziej do mnie przemawia. Czytanie książek w wakacje na plaży również ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od niedawna polubiłam jesień, chociaż nadal mi smutno kiedy dni są coraz krótsze i robi się zimniej :( Za to kocham kolorowe krajobrazy i to, że mogę więcej leniuchować bez wyrzutów sumienia :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Let me be dreamer , Blogger