HALLOWEEN 馃懟


Ju偶 jutro dla wielu wyczekiwany dzie艅, a przynajmniej dla mnie na pewno haha.
Kiedy tylko zacz膮艂 si臋 pa藕dziernik i ta ca艂a aura jesienna powoli zacz臋艂a przychodzi膰 najbardziej z tego wszystkiego nie mog艂am si臋 doczeka膰 halloween. Uwielbiam wszystkie ozdoby, kt贸re s膮 zwi膮zane z tym 艣wi臋tem oraz s膮dz臋, 偶e jest to jeden z kilku dni w roku na kt贸ry najbardziej czekam. Co roku staram si臋 偶eby ten dzie艅 by艂 jeszcze lepiej zorganizowany przeze mnie i co si臋 z tym wi膮偶e 偶eby atrakcje te偶 by艂y lepsze.
Ja do tego podchodz臋 raczej na luzie i traktuje jako zabaw臋 przebieranie si臋 za r贸偶ne postacie czy chodzenie i zbieranie cukierk贸w. Jak dla mnie nie ma w tym nic z艂ego dop贸ki kierujemy si臋 mile sp臋dzonym czasem i rozrywk膮, bo jednak tylko raz w roku mo偶emy poszale膰 z nasz膮 kreatywno艣ci膮 i na ten jeden dzie艅 zmieni膰 si臋 np.: w ulubion膮 posta膰 z filmu lub w cokolwiek tylko zechcemy.
W tym roku min膮 3 lata odk膮d obchodz臋 ten dzie艅, i przewa偶nie zaczynam od wycinania dyni ju偶 par臋 dni przed, 偶eby mie膰 gotowy lampion, p贸藕niej tylko przechodz臋 charakteryzacj臋 i odwiedzam domy w poszukiwaniu cukierk贸w 馃崿馃崿
Jednak jakby nie patrze膰 jest to kontrowersyjne 艣wi臋to, nie wszyscy widz膮 to w spos贸b pozytywny i bardzo cz臋sto spotykam si臋 ze z艂ymi opiniami na temat tego dnia nawet po艣r贸d ludzi w moim wieku. Spo艂ecze艅stwo nie jest a偶 tak bardzo otwarte na tego typu sprawy jednak podoba mi si臋 w spos贸b jaki niekt贸rzy podchodz膮 do tego i dalej potrafi膮 mile sp臋dza膰 czas



Uwa偶am, 偶e na prawd臋 fajnie jest sp臋dzi膰 dzie艅 w taki nietypowy spos贸b przy tym maj膮c 艣wietn膮 zabaw臋.

Oraz na przysz艂o艣膰 mam tak膮 cich膮 nadziej臋, 偶e kiedy艣 uda mi si臋 zorganizowa膰 takie halloween jakie obchodz膮 ludzie z innych kraj贸w szczeg贸lnie w Stanach i mo偶e kto wie kiedy艣 uda misi臋 to spe艂ni膰. A wy jak podchodzicie do tego dnia? Macie ju偶 przygotowan膮 charakteryzacj臋?

呕ycz臋 wszystkim udanego i strasznego halloween!! 馃嵀
馃懝 STAY SPOOKY 馃巸








9 komentarzy:

  1. Ja jako艣 za bardzo nie obchodze Halloween, ale lubi臋 posty i filmiki w tym temacie :)
    Pozdrawiam
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  2. ja na imprez臋 Halloweenow膮 si臋 wybieram ale nie traktuj臋 tego jak wyznawanie czegokolwiek tylko jako dobr膮 zabaw臋:) obserwuj臋:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Halloween nie obchodzi艂am, nie obchodz臋 i jako艣 nie zamierzam obchodzi膰. Nie jestem te偶 przeciwniczk膮 tego, po prostu jest mi to oboj臋tne ;)

    Pozdrawiam,
    czesctuola.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  4. Halloween spoko 艣wi臋to, pozdrawiam i zapraszam do mnie r贸wnie偶 na post halloweenowy :)
    https://blogmarinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  5. Uwielbiam Halloween pod tym wzgl臋dem, 偶e moge bawi膰 si臋 "makija偶em" :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jako艣 nie obchodz臋 tego 艣wi臋ta ale bardzo podobaj膮 mi sie makijaze halloweenowe. Zapraszam just-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja tego nie obchodz臋 :) jest mi to oboj臋tne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja te偶 nie mog艂am doczeka膰 si臋 halloween, bo obchodzi艂am go w pracy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  9. ciekawy post :) ja nie obchodz臋 tego 艣wi臋ta :)
    Zapraszam-M贸j blog
    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje :)

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © 2014 Let me be dreamer , Blogger